Samstag, 7. März 2009

Mana birjar und Zaraza mit Fotos aus dem Bukarest der 30er Jahre



Mana birjar

Tiganii cânta romanta
Unei femei ce-am iubit
Trezind în mine speranta
De ea când mi-am amintit

S-o mai iubesc e zadarnic
Acum atâta doar vreau
Sa uit de chinul meu amarnic
Sa hoinaresc si sa beau

Mâna birjar
Si du-ma-n noapte
Cât mai departe
Oriunde-ai vrea

Iubirea mea
E-o nebunie
Nici în betie
N-o pot uita

As vrea în goana
Sa uit ce-i suferinta
Si vechea rana
Sa vindec cu-n pahar

Mâna birjar
Si du-ma-n noapte
Cât mai departe
Oriunde-ai vrea

Mâna birjar
Si du-ma-n noapte
Cât mai departe
Oriunde-ai vrea

Mâna birjar

Text und Musik: Jean Moscopol


Zaraza
Când apari seniorita în parc pe-nserat
Curg în juru-ti petale de crin
Ai în ochi patimi dulci si luciri de pacat
Si ai trupul de sarpe felin

Gura ta e-un poem de nebune dorinti
Sânii tai un tezaur sublim
Esti un demon din vis care tulburi si minti
Dar ai zâmbetul de heruvim

Vreau sa-mi spui frumoasa Zaraza
Cine te-a iubit
Câti au plâns nebuni pentru tine
Si câti au murit
Vreau sa-mi dai gura-ti dulce Zaraza
Sa ma-mbete mereu
De a ta sarutare Zaraza vreau sa mor si eu

Vreau sa-mi spui frumoasa Zaraza
Cine te-a iubit
Câti au plâns nebuni pentru tine
Si câti au murit
Vreau sa-mi dai gura-ti dulce Zaraza
Sa ma-mbete mereu
De a ta sarutare Zaraza vreau sa mor si eu

Musik und Text: Christian Vasile

Wunderschöne Fotos aus dem alten Bukarest von Nae Ionescu.