Dienstag, 17. März 2009

Zi una mai saltareata



Die Aufnahme stammt aus dem Kinderfilm "Harap alb". Es singt der berühmte Faramita Lambru. Die Aufnahme ist leider in schlechter Qualität.

zii una mai saltareata
ca la 4 dimineata
ca la 4 dimineata
cand se duc olteni-n piata
hai fir-ar sa fie de viata
ca-i subtire ca o ata
tragi de ea si zici ca tine
si s-a rupt cand ti-e mai bine.

ia mai umple iar paharul
sa ciocnim cu lautarul
de-cand mama m-a facut
chef uscat n-am mai vazut!

ata cand s-a rupt in doua
faci un nod si zici ca-i noua.
d-apoi viata cand se duce
salutare... si pui cruce!
geaba ai aur si palate
tot aici le lasi pe toate...
si nu plange dupa tine
decat al de ti-a vrut bine.

ia mai umple iar paharul
sa ciocnim cu lautarul
foaie verde tamaioasa
cui e somn sa plece acasa.

da vioara si sacazul
canta tu ca eu tin bazul
da daca va tin eu bazul
cred ca ne apuca pranzul
e buna si ziulica
dar se duce nopticica
si noaptea ma simt mai bine
ca tine la sprit ca mine.

hai ca n-am voie sa beau
hai ca n-am voie sa beau
si-uite ca beau si nu morrr
de boala dusmaaanilorrr.